دکل های مخابراتی

دانستنی ها و معرفی تکنولوژی مخابرات

دکل های مخابراتی

دانستنی ها و معرفی تکنولوژی مخابرات

در اینجا به معرفی تکنولوژی مخابرات و اینترنت میپردازیم. امیدواریم شما همراهان عزیز هم در دانش خود با ما سهیم باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دکل مهاری چیست

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

دکل مهاری چیست

دکل مهاری چیست؟

شاید برای یکبار هم که شده اسم دکل مهاری یا دکل مخابراتی به گوشتون خورده باشه و وقتی در آنتن دهی گوشی همراهتون به مشکل برخورده باشین، با یک سرچ به سراغ این واژه و کاربردش رفته باشین! اما دکل مهاری واقعا چیه و تو صنعت مخابرات چه کاربردی داره؟ در ادامه درباره دکل مهاری بیشتر صحبت می کنیم.

معرفی دکل مهاری

دکل مهاری یکی سازه پیش ساخته شده است که بصورت خرپایی در سه یا چهار پایه طراحی میشه و از جمله دکل های مخابراتی است که برای نصب روی بوم منازل و سطح زمین استفاده میشه. اصطلاح مهاری از اونجایی برای این نوع دکل شکل گرفت که سیم هایی که از جنس آهن به این دکل جهت حفظ تعادل متصل میشن.

انواع دکل مهاری

از جمله انواع دکل مهاری میتونیم به دکل های سه پایه 35G , 45G و چهار پایه 45G اشاره کنیم.

کاربرد دکل مهاری

برای کاربرد این نوع دکل که بیشتر در صنعت مخابرات مورد استفاده قرار می‌گیره، میشه به نصب دیش و سایت های مخابراتی بر روی بدنه دکل جهت انتن دهی اینترنت تلفن های همراه اشاره کرد.

ابعداد دکل ها در سکشن های 3 متری هستند و برای مشاهده و بقیه اجزای دکل میتونید از این صفحه مشاهده کنید.

دکل مهاری

سفارش دکل مهاری

مطمئنا در کنار اخبار دکل های مخابراتی، حوادث سقوط دکل هم به چشمتون خورده که هر سال تعداد زیادی از دکل ها به علت عدم رعایت استانداردها و حرفه ای نبودن شرکت پروژه دچار سقوط و به بار اوردن خسارت های مالی و جانی میشوند. این اتفاقات نشون میده که ساخت و نصب دکل مهاری یک کار حرفه ای و نباید به هر شرکت یا فردی سپرده بشه. برای سفارش کار ابتدا سابقه شرکت و پروژه های انجام شده و نحوه عملکرد در نظر بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی